”Bizalom mindenek felett”
Cégünk fő profilja a társasházkezelés,
ingatlankezelés, de ezen kívül sokoldalúan foglalkozunk még számos más
tevékenységgel is - takarítás, könyvelés - társasház könyvelése visszamenőleg,
építőipari szakmunkák - lakatos, burkolási, villanyszerelési, üvegezési munkák,
vízvezeték szerelés, festés.
Folyamatos megbízásokat kapunk pl. Herbária Zrt.-től. Jelenleg több Társasházat is kezelünk a város
több kerületében, köztük panel és téglaépítésűt egyaránt, mely házaknál a lakói
visszajelzések pozitívak felénk.
Törvény adta kötelezettségünknek eleget
teszünk (kapcsolattartás a lakókkal, közgyűlések megtartása, kintlévőségek
behajtása, határozatok kiküldése a Lakók részére)
Társaságunk önhatalmúlag nem határoz,
csináltat meg dolgokat - nem is teheti meg - ezt csak a Tulajdonosok
jóváhagyásával, velük egyeztetve teszi. (A rendkívüli eseteket kivéve!).
Lendületes,
dinamikus fiatal csapatunk tagjai rendelkeznek ezen összetett feladatkörhöz
szükséges társasházkezelői szakképesítéssel, emellett a cég tagjai pénzügyi és számviteli szakképesítéssel
valamint humán-személyügyi szervező diplomával rendelkeznek. Így eme szakmából
kifolyólag jó empatikus képességgel, problémamegoldó és szervezőkészséggel, jó
kapcsolatteremtő és kommunikációs képességgel rendelkezünk, ami ebben a
szakmában nélkülözhetetlen.
A tagok közintézmények üzemeltetésében, karbantartásában
10 év; nagyvállalatnál szerzett ügyvitel, szervezés és könyvelés
területén 8 év szakmai háttérrel rendelkeznek.
2014-ben biztosításközvetítő végzettséget szereztünk, mely által
a biztosítással – Társasház, lakás, nyugdíj, élet stb. - kapcsolatos
feladatokat is teljes körűen el tudjuk látni.
2015-ben Fundamenta termékek
értékesítéssel is bővült cégünk tevékenységi köre, így ezen
termékekkel kapcsolatban teljes körű tájékoztatást és ügyintézést tudunk
biztosítani a Társasházak és magánszemélyek részére egyaránt.
A tagok műszakilag is felkészültek, így nem
minden esetben kell külsős szerelőnek a munkát kiadni, aki nem feltétlenül
ellenőrizhető, illetve adott esetben drágább. Emellett széleskörű szakmai
kapcsolatkörrel rendelkezünk, így rövid időn belül biztosítani, illetve
ajánlani tudunk minden jellegű szakipari hibák elhárítására és javítására
kiváló, megbízható szakembereket a kivitelezésre, akik munkájukra teljes
garanciát vállalnak, és több éve dolgozunk együtt velük. A Domus Central Kft.
teljes bizalmát élvezik ezek a vállalkozók. Természetesen, ha a lakók úgy
kívánják, a közös képviselet mellett felmerüli problémákra külsős vállalkozót
is meg lehet bízni – ez esetben versenyeztetésre kerül sor.
Cégünk természetesen teljesen
más, új és egyedi arculatot, profilt követ, a tagok eddig megszerzett
tapasztalatai és elméleti tudása alapján.
Cégünk úgy szeretné ténylegesen csökkenteni az Önök
költségeit és kiadásait, hogy az épületek állaga legalább szinten maradjon, de
hosszú távú cél, hogy nagymértékben javuljon, ezáltal társasházi ingatlana
értéke is növekszik.
Cégünk nagy hangsúlyt fektet a
fűtés, villanykorszerűsítésre, hőszigetelésre, a megújuló energiaforrásokat
kihasználva
Amit biztosítani tudunk Önöknek: gyorsaság,
hatékonyság, megbízhatóság, teljes körű ügyvitel valamit 24 órás készenléti
ügyelet és megelőzés, a sürgős beavatkozások miatt
Cégünk jelentős szerepet tulajdonít a
Számvizsgáló Bizottságnak, hogy munkánkat folyamatosan ellenőrizni tudják a
tulajdonosok és a lakók, így kialakulhat a kölcsönös, hosszú távú bizalom és együttműködés.
Hiszen együttműködés nélkül nincs siker.
Cégünk nem számol fel könyvelési díjat! Több
közös képviselet, a lakók tudta nélkül felszámol könyvelési díjat, ami nem
igazságos. Nálunk ez benne van az alapárban.
Közgyűlést évente többször tartunk, ahányszor
szükséges, igény szerint, nem csak egyszer a kötelező évest. Ha nincs probléma,
akkor csak az éves
közgyűlést szoktuk megtartani.
Másik nagyon fontos alapelvünk a megelőzés és
a folyamatos állapot felmérés jelentősége, a nagy károk, költségek elkerülése
végett.
Cégünkben aktívan több tag foglalkozik a társasházak
mindennapos ügyeivel, így nem egy emberre hárul minden gond, feladat, így
sokkal nagyobb odafigyeléssel, hatékonyabban és nem utolsó sorban rövid idő
alatt reagálni tudunk és megpróbáljuk megoldani a felmerülő problémákat
Cégünk ajánlata
ezen felül:
· teljes körű ügyintézést vállalunk
- a megbízási díjban benne van a társasházzal, közös tulajdonnal
kapcsolatosan felmerülő és azzal kapcsolatos teljes ügyintézés
· kapcsolattartás közüzemi
szolgáltatókkal, hivatalos szervekkel, bankokkal
·
nem kell időt szakítani a lakóközösségnek
arra, hogy megbízható vállalkozót keressenek a fenti munkálatok elvégzésére
·
cégünket a lakóközösség folyamatosan
ellenőrizheti
·
felmerülő
problémáikkal napi 24 órában elérhetnek minket, és a
kollégák rövid időn belül elhárítják a problémát
·
semlegesek és objektívek tudunk maradni
fontosabb döntések meghozatalánál
·
megfelelő működési rendszer alapján dolgozunk
·
cégünk napi 8 órában, 24 órás ügyeletben foglalkozik
társasházkezeléssel, így van idő a házak ügyes bajos dolgait intézni, hivatalos
ügyekben eljárni és képviselni a házat
· kamarai tagként cégünk naprakész,
friss információt kap mindenről, ami a társasházat érinti, törvényi változások,
kedvezőbb biztosítási és pályázati lehetőségek
· helyszíni közös költség beszedést biztosítunk havonta egy
alkalommal
Díjazás:
Minden ingatlan egyedi paraméterekkel rendelkezik (albetétek
száma, ingatlan életkora, állaga, állapota, lakók demográfiai összetétele
stb.). Minden lakóközösségnek mások az igényei, elvárásai, ezért minden esetben
egyedi ajánlatot teszünk a konkrét feladatok felmérése ismeretében.
Személyes bemutatkozást szoktuk
preferálni, így a lakók átfogó információt kaphatnak cégünkről és egyúttal a
felmerülő kérdésekre, aggályokra is választ tudunk adni.
A személyes megjelenés előre
egyeztetett időpontban lehetséges!